maanantai 10. lokakuuta 2011

Messuilla ja muuta

Minulta jäi sitten kuitenkin tähdenlennot katselematta... En tiedä olisiko niitä pilviltä edes näkynyt. Sen sijaan olen tarkkaillut kasvavaa kuuta. Täysikuu on tarkka vasta keskiviikkona, mutta se näyttää jo nyt hienolta. Toinen merkittävä tapahtuma tällä viikolla on auringon ja saturnuksen kohtaaminen, joka vaikuttaa torstaina ja keskiviikkona. Viikosta ei tule kovin helppoa. Toisaalta ilmassa on levottomuutta, toisaalta suorituspaineita. Viikonloppuun mennessä pahimmat paineet onneksi hellittävät.

Kävin viikonloppuna ensimmäistä kertaa Hengen ja tiedon messuilla. Siellä oli mielenkiintoisia luentoja ja paljon kirjoja ja muuta mielenkiintoista myynnissä. Siellä meni suuri osa sunnuntaita tosi nopeasti. Kävin kiinalaisen ruokavalion luennolla. Talvella pitäisi kuulemma syödä yin-ruokaa, koska talvikin on yin. Olen aina luullut, että asia on päinvastoin. Mutta esimerkiksi inkivääriä ei kuulemma saisi syödä talvella paitsi vilustuneena, ja silloinkin sopivasti makeutettuna.

Kävin myös astrologisella luennolla, jonka aiheena olivat sydänenergiat. Olen kiinnostunut henkisestä astrologiasta, mutta osa siitä ei kosketa minua ainakaan tässä vaiheessa. Minua kiinnostavat oikeastaan enemmän astrologian käytännön sovellukset, miten arjesta ja ihmissuhteista saa enemmän irti... Lisäksi ehdin numerologian luennolle, mikä oli hyvin mielenkiintoinen. Siihen pitää perehtyä enemmän sitten kun on aikaa...

Meditointi jäi väliin, mutta ensi vuonna pitää mahduttaa se ohjelmaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti